Скрипторий: Feat - integrated armament (guns & gears)
Назад к списку всех объектов Guns & GearsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАFeat - integrated armament (guns & gears)
Integrated Armament
Feat 5
Source Guns & Gears
Your mechanical body houses a weapon or shield that you can quickly draw and stow, leaving you prepared for combat at all times.
You can use a 1-minute activity, which has the manipulate trait, to integrate a single, one-handed weapon or shield into one of your arms. You can draw or stow this item as an Interact action. Creatures don't automatically see this integrated item when it's stowed and must actively Seek in order to find it. They take a –2 circumstance penalty to any checks to do so. While you are wielding the item, it can't be Disarmed and you can't drop or Release it; you must Interact to store the weapon and free that hand. A creature determined to retrieve the item can do so, but it requires either 1 minute to remove it or extreme violence to your arm—such as physically removing portions of the limb. You can only have one integrated armament at a time, though you can use the 1-minute activity to replace the item or swap the arm in which it's stored.
Enhancement Your body has more space for integration. You can now either integrate two one-handed weapons, a one-handed weapon and a shield, or a single two-handed weapon which is split across both arms. You can use a single Interact action to draw or store both integrated armaments. When you draw a single weapon, you can choose to hold it with either one hand or both hands.
Your mechanical body houses a weapon or shield that you can quickly draw and stow, leaving you prepared for combat at all times.
You can use a 1-minute activity, which has the manipulate trait, to integrate a single, one-handed weapon or shield into one of your arms. You can draw or stow this item as an Interact action. Creatures don't automatically see this integrated item when it's stowed and must actively Seek in order to find it. They take a –2 circumstance penalty to any checks to do so. While you are wielding the item, it can't be Disarmed and you can't drop or Release it; you must Interact to store the weapon and free that hand. A creature determined to retrieve the item can do so, but it requires either 1 minute to remove it or extreme violence to your arm—such as physically removing portions of the limb. You can only have one integrated armament at a time, though you can use the 1-minute activity to replace the item or swap the arm in which it's stored.
Enhancement Your body has more space for integration. You can now either integrate two one-handed weapons, a one-handed weapon and a shield, or a single two-handed weapon which is split across both arms. You can use a single Interact action to draw or store both integrated armaments. When you draw a single weapon, you can choose to hold it with either one hand or both hands.